Fake Arena RPG
Strony: 1
Wątek Zamknięty
*Książka wygląda na spis umiejętności. W tomie II autor opisuje umiejętności które mogą poznać zwierzęta. Ostrzega, że nie wszystkie umiejętności są mu znane i kilka umiejętności może być niespisanych.*
Umiejętności zwykłe:
Nazwa umiejętności: Uderzenie rogami
Typ umiejętności: Umiejętność bojowa
Opis: Zwierzę podbiega do przeciwnika i z rozpędu uderza go rogami.
Poziom Podstawowy: obrażenia 3-6hp
Poziom Zaawansowany: obrażenia 6-9hp
Poziom Mistrzowski: obrażenia 9-12hp, 5% szansa na powalenie
Dostępne dla: Jeleń
Nazwa umiejętności: Zwiększona prędkość
Typ umiejętności: Umiejętność bojowa
Opis: Zwierzę zwiększa swoją prędkość.
Poziom Podstawowy: +3 do zręczności przez 1 turę
Poziom Zaawansowany: +5 do zręczności przez 2 tury
Poziom Mistrzowski: +7 do zręczności przez 2 tury
Dostępne dla: Każde zwierzę
Nazwa umiejętności: Lekkie zatrucie
Typ umiejętności: Umiejętność bojowa
Opis: Zwierzę wydziela truciznę, a następnie pluje nią w przeciwnika.
Poziom Podstawowy: Odbiera 7 hp przez 2 tury
Poziom Zaawansowany: Odbiera 14 hp przez 4 tury
Poziom Mistrzowski: Odbiera 21 hp przez 6 tur
Dostępne dla: Pająk, Ogromny pająk
Nazwa umiejętności: Ugryzienie
Typ umiejętności: Umiejętność bojowa
Opis: Zwierzę gryzie z całą mocą przeciwnika
Poziom Podstawowy: Odbiera 10-20hp
Poziom Zaawansowany: Odbiera 20-30hp
Poziom Mistrzowski: Odbiera 30-40hp, 5% szansa na omdlenie
Dostępne dla: Tygrys, Wilk, Wilk bojowy, Niedźwiedź, Krokodyl, Pisklę smoka, Pisklę czerwonego smoka
Nazwa umiejętności: Obrona
Typ umiejętności: Umiejętność bojowa
Opis: Dzięki twardemu pancerzowi zwierzę ściąga na siebie ataki przeciwnika
Poziom Podstawowy: otrzymuje 20% następnego ataku we właściciela
Poziom Zaawansowany: otrzymuje 40% następnego ataku we właściciela
Poziom Mistrzowski: otrzymuje 75% następnego ataku we właściciela
Dostępne dla: Żółw, Skarabeusz
Nazwa umiejętności: Cios łapą
Typ umiejętności: Umiejętność bojowa
Opis: Zwierzę z całą mocą atakuje przeciwnika swymi łapami
Poziom Podstawowy: Obrażenia 13-26hp
Poziom Zaawansowany: Obrażenia 26-35hp
Poziom Mistrzowski: Obrażenia 35-40hp, 1% szansa na omdlenie
Dostępne dla: Niedźwiedź, Wilk Bojowy, Wilk
Nazwa umiejętności: Szarża
Typ umiejętności: Umiejętność bojowa
Opis: Zwierzę nabiera prędkości i z całą mocą szarżuje na przeciwnika
Poziom Podstawowy: obrażenia 20-30hp, 10% szansa na powalenie
Poziom Zaawansowany: obrażenia 30-40hp, 10% szansa na powalenie
Poziom Mistrzowski: obrażenia 40-45hp, 15% szansa na powalenie
Dostępne dla: Wilk, Niedźwiedź, Wilk Bojowy, Skarabeusz, Tygrys
Nazwa umiejętności:
Typ umiejętności:
Opis:
Poziom Podstawowy:
Poziom Zaawansowany:
Poziom Mistrzowski:
Dostępne dla:
Umiejętności wyjątkowe:
Umiejętności legendarne:
*Kartki zostały najprawdopodobniej wyrwane*
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1