Fake Arena RPG

Fake Arena RPG


#1 2008-04-26 18:30:25

Gargoin

Gargulec

3751106
Skąd: Płock
Zarejestrowany: 2008-04-26
Posty: 4
Punktów :   

Przeciwnicy

Zwierzę: Jeleń
Punkty doświadczenia: 15
Opis: Zwierzę z rodziny jeleniowatych. Ciężar ciała utrzymuje na czterech łapach. Broni się   
zaś potężnym porożem, które również służy do ataku. Jest zwierzęciem płochliwym, unikającym
walki, jednak gdy nie ma wyjścia broni się i atakuje na zmiane. Przez jego budowe ciała
jest mało zwinny. Jelenie występują w lasach, oraz przy jeziorach i rzekach.
Taktyki: Jeleń jest idealnym potworem dla słabych graczy - i dla tych walczących w
bezpośrednim starciu i dla tych atakujących z daleka. Jego siła nie robi zbytniego zagrożenia
dla walczących wręcz, a niska zwinność uniemożliwia uciekanie przed strzałami itp. Zagrożeniem
z jego strony jest jedynie umiejętność "ataku poroża", przy której się rozpędza do dużej
prędkości i uderza mocno z poroża.
HP: 10
Pkt Statystyk:
Siła: 2
Żywotność: 1
Zwinność: 1
Inteligencja: 2
Portret: http://images.tibia.pl/static/monsters/deer.gif
Umiejętności:
Atak poroża.
Outfit: http://img168.imageshack.us/img168/9365/jelevy2.png



Zwierzę: Jadowity wąż
Punkty doświadczenia: 20
Opis: Zielone, podłużne stworzenie "pełzająze" po ziemi. Wyglądem przypomina jaszczurkę bez
nóg. Węże występują w lasach i jaskiniach.
Taktyki: Wąż jest już nieco trudniejszym przeciwnikiem. Może przyspożyć sporo kłopotów.
Bohaterowie atakujący na dystans mogą mieć problemy z trafieniem tak niezwykle zwinnego
stworzenia, a bohaterowie walczący w walce bezpośredniej mogą się liczyć z możliwością, że   
zostaną zatruci. Najlepiej mieć przy sobie antidotum i walczyć wręcz.
HP: 10
Pkt Statystyk:
Siła: 1
Żywotność: 1
Zwinność: 5
Inteligencja: 1
Portret: http://images.tibia.pl/static/monsters/snake.gif
Umiejętności:
Zatrucie
Outfit: http://img81.imageshack.us/img81/9069/jadowitywem8.png



Zwierzę: Duży robak
Punkty doświadczenia: 30
Opis: Na świecie istnieje pewien rodzaj robaków o powiększonej masie ciała. Bywają 30, a nawet
80 razy większe od ich małych odpowiedników. Duże robaki można spotkać głęboko w lasach.
Taktyki: Duży robak jest dość niebezpieczny dla słabych przeciwników walczących w bezpośredniej
walce. Jego siła sprawia, że potrafi naprawdę zadać silny cios, a na dodatek potrafi
wzmocnić ten cios umiejętnością "silne uderzenie". Przeciwnicy robaka atakujący na odległość
mają uproszczone zadanie. Duży robak nie jest szybki i ma dużą objętość ciała, co sprawia, że
łatwo go trafić ze strzały nei podchodząc do niego.
HP: 30
Pkt Statystyk:
Siła: 5
Żywotność: 3
Zwinność: 1
Inteligencja: 1
Portret: http://images.tibia.pl/static/monsters/bug.gif
Umiejętności:
Silne uderzenie
Outfit: http://img158.imageshack.us/img158/2064/duyrobakaq3.png



Zwierzę: Wilk
Punkty doświadczenia: 45
Opis: Często mylony z "czwornożnym przyjacielem człowieka" co kończy się...
odgryzioną kończyną. Wilki wyglądają naprawdę groźnie jak "pochwalą się" swoimi kłami.
Występowanie wilków to polany i lasy.
Taktyki: Wilk jest przeciwnikiem równym z lekko zaawansowanym bohaterem. Trzeba o tym
pamiętać i z byle statystykami nie wybierać się na tą bestie. Wilk jest przeciwnikiem
zagrażającym bohaterowi walczącemu w zwarciu. Jego siła wynosi 4, a przy użyciu jego specjalnej
umiejętności (ciosu kieł) zwiększa ją do 8. Wtedy to lepiej uważać na siebie. Bohater atakujący
z dystansu ma uproszczone zadanie. Wystarczy że stanie nieco dalej od wilka i "ustrzeli" go
jak najszybciej. Jeśli jednak wilk się do niego dorwie, zawsze lepiej mieć miksturę leczniczą w
zanadrzu.
HP: 30
Pkt Statystyk:
Siła: 4
Żywotność: 3
Zwinność: 4
Inteligencja: 2
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/Wolf.gif
Umiejętności:
Cios kieł (+4siła)
Outfit: http://img301.imageshack.us/img301/364/wilknw2.png



Zwierzę: Hiena
Punkty doświadczenia: 50
Opis: Stworzenie żerujące na padlinie. Można spotkać dużo osobników tego gatunku na wielu   
pustyniach.
Taktyki: W walce jest bardzo podobna do wilka. Również ma dużą siłę (3) i przy użyciu
zdolności "zgryz" zwiększa ją do 5. Zwinność ma większą o 1 co czyni go gorszym przeciwnikiem
dla przeciwników walczących na odległość, a zarówno łatwiejszym dla tych walczących bezpośrednio.
HP: 40
Pkt Statystyk:
Siła: 3
Żywotność: 4
Zwinność: 5
Inteligencja: 2
Portret: http://images.tibia.pl/static/monsters/Hyaena.gif
Umiejętności:
Zgryz (+2siła)
Outfit: http://img232.imageshack.us/img232/1360/hienahl0.png



Eksperyment: Truciciel
Punkty doświadczenia: 65
Opis: "Truciciel" jest to nazwa eksperymentu wychodowanego przez człowieka. U zwykłego
pająka wzmocnili kilkukrotnie intensywność gruczołów jadowych i zwiększyli objętość jego
ciała. Występują czasami w otoczeniu jadowitych węży (w lasach).
Taktyki: Truciciel wydaje się być idealnym potworem dla graczy dystansowych, jednak wszystko
może się obrócić gdy natrafi się na jadowite węże. Wojownikom walczącym w zwarciu nie radzę
nawet próbować swoich sił na nich bez antidotum. Ich zatrucie nie jest takie jak w
przypadku węży, jest dużo silniejsze.
HP: 40
Pkt Statystyk:
Siła: 2
Żywotność: 4
Zwinność: 2
Inteligencja: 1
Portret: http://images.tibia.pl/static/monsters/poisonspider.gif
Umiejętności:
Wzmocnione zatrucie
Outfit: http://img232.imageshack.us/img232/7131/trucicielha1.png



Zwierzę: Niedźwiedź
Punkty doświadczenia: 85
Opis: Potężnie zbudowany czterołap. Jego budowa umożliwia mu przetrwanie wśród innych zwierząt.
Zwierzęta z jego gatunku występują nad rzekami i na polanach.
Taktyki: Poczynając od niedźwiedzia przeciwnicy stają się już niedopokonania dla bardzo
słabych graczy. Jego siła i zwinność są na tyle duże, żeby zagrozić przeciwnikom. Próba walki
wręcz z tym stworzeniem może zakończyć się natychmiastową klęską i to nie trylko z powodu
jego niezwykłej siły, lecz jego umiejętności "przyciśnięcie". Wtedy to chwyta ofiarę w dwie
łapy i rzuca nim bezlitośnie o ziemię, po czym się na niego kładzie. Przeciwnicy atakujący
niedźwiedzia z odległości też nie mają łatwo. Atak strzałami może zakończyć się spudłowaniem,
a gdy niedźwiedź już ominie atak, zacznie szarżować w stronę przeciwnika. Gdy już dobiegnie,
może to się naprawdę źle skończyć.
HP: 70
Pkt Statystyk:
Siła: 7
Żywotność: 7
Zwinność: 6
Inteligencja: 3
Portret: http://images.tibia.pl/static/monsters/bear.gif
Umiejętności:
Przyciśnięcie
Outfit: http://img20.imageshack.us/img20/6210/niedwiedtf3.png



Nieumarły: Szkielet
Punkty doświadczenia: 90
Opis: Za pomocą magii nekromantów kości człowieka, które samodzielnie mogą myśleć, poruszać się,
walczyć. Szkielety można spotkać w kryptach, na cmentarzach i żadko w podziemiach.
Taktyki: Szkielet jak na swoją pozycję wśród potworów wydaję się słaby jednak
to tylko pozory. Owszem ma małą siłe i mało HP, jednak ma unikalną umiejętność "wyssanie
energii" dzięki czemu zabiera 10% HP przeciwnika i przekazuje je sobie. W ciągu walki może
wykonać to dwa razy. Gracze dystansowi mogą mieć problem z trafieniem w pojedyncze kości
szkieleta.
HP: 50
Mana:50
Pkt Statystyk:
Siła: 4
Żywotność: 50
Zwinność: 3
Inteligencja: 5
Wrażliwy na: Światło
Odporny na: Śmierć
Portret: http://images.tibia.pl/static/monsters/skeleton.gif
Umiejętności:
Wyssanie energii (+ 10% HP przeciwnika, - 25 many)
Outfit: http://img441.imageshack.us/img441/3405/szkieletyj6.png


http://img67.imageshack.us/img67/7687/pocka2kd1.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.samotnicysam.pun.pl www.wonderlife.pun.pl www.geobackupzar.pun.pl www.flirciarze.pun.pl www.ricoe.pun.pl