Fake Arena RPG

Fake Arena RPG


#1 2008-07-22 20:55:07

Buszman

Prince of BUsZ

Skąd: Sędziszów Młp.
Zarejestrowany: 2008-07-19
Posty: 11
Punktów :   

Rasy!

Oto rasy jakie możesz wybrać!

Ludzie - najbardziej zróżnicowana i wszechstronna rasa. Są dość wysocy mierzą od 160 do 190 cm. wzrostu, lecz są osoby, które są o wiele wyższe, lub też niższe. Ich postura jest bardzo zróżnicowana, jednak najczęściej są szczupli i dobrze umięśnieni. Dzięki takiej różnorodności wśród swej rasy, mogą być wyćwiczeni w każdej możliwej dziedzinie. Wielu ludzkich magów pokonało niejednego elfiego maga, oraz nie mniej wojowników zwyciężyło z krasnoludzkimi wojownikami. Nie mają najlepszych i najgorszych stron we wszystkim są dobrzy, ale tylko, jeżeli trenują jedną nie więcej dziedzinę, w innym przypadku są dobrzy, lecz nie najlepsi. Atutem tej rasy jest jej wszechstronność. Najlepszym przykładem są zarówno potężni magowie jak i wojownicy. Ludzie są najbardziej zuchwałą i ambitną rasą. Walczą zazwyczaj dla zdobycia bogactw i sławy, aniżeli kształtowania własnych umiejętności. Ludzie jako rasa najlepiej przyswajają nową wiedze, dlatego szybko staja się potężni. Nie są wrogo nastawieni do innych w przeciwieństwie do krasnoludów i elfów. Są także uznawani za najbardziej ekscentryczną z ras, znów z powodu ich różnorodności. Ludzie są najlepsza rasa gdyż potrafią przystosować się do każdego środowiska w szybkim czasie i dlatego tez szybko uczą się wybranej przez siebie profesji.
Statystyki:
Siła: 3
Żywotność: 3
Zwinność: 3
Inteligencja: 3

Elfy -uważane za najpiękniejsze i najmądrzejsze ze wszelkich stworzeń stąpających po świcie. Zwane są także Pierwszymi Dziećmi Aneru, lub też Pierworodnymi. Są to istoty skryte i rzadko tolerujące przedstawicieli innych ras. Są szczupłe i wysokiego wzrostu od 180 do 196 cm., mimo, iż wyglądają na słabych ich zdolności do magii są niezrównane. Niewielu przeżyło spotkanie z doświadczonym i rozwścieczonym elfim magiem. Jednak ich świetność jako magów nie przyćmiewa także zdolności wojowniczych tej rasy. Finezja elfów w walce jest porównywana do ruchów kota, a siła do tygrysa. Zwinność jest największym atutem tej rasy, ponieważ elf jako mag musi nie tylko wypowiadać formuły zaklęć, ale także wykonywać skomplikowane i szybkie gesty, a gdyby zwinność zawiodła go w walce bronią wojownika byłby zgubiony. Czują antypatię do innych ras, o ludziach sądzą, że są nieobyci, a krasnoludy według nich niezabawne zupełnie. Najczęściej podróż zaczynają z chęci wyruszenia i poznania świata. Najbardziej lubią okazywać swe zdolności posługiwania się miecze i łukiem, oraz oczywiście magią. Są bardzo wyniosłe i eleganckie aczkolwiek aroganckie i nietolerancyjne. Elfy jako jedyny rasa potrafi z niebywałą prędkością dopaść swego wroga, a to dzięki swej szybkości i zwinności.
Statystyki:
Siła: 2
Żywotność: 2
Zwinność: 4
Inteligencja: 4

Krasnoludy - stworzone przez swego stwórcę i nauczyciela Oregarla, po którym przejęli najwspanialsze cechy: bardzo kochają ziemię, brzydzą się złem, są doskonałymi górnikami i rzemieślnikami, - co czyni ich najlepszymi kowalami krain. Znani także ze swej ogromnej siły, oraz picia wielkiej ilości piwa w karczmie. Choć posiadają tylko 120-130 cm nie można ich lekceważyć. Swój niski wzrost nadrabiają męstwem i walecznością. Ich ciała są krzepkie i dobrze umięśnione. Każdy z nich posiada brodę, a jej brak jest oznaką zhańbienia. Ich pożądanie wszelkich bogactw doprowadziło do wielu walk. Podróż tych stworzeń jest spowodowana chęcią zdobycia chwały oraz szacunku dla swego klanu. Żyją od 300 do 350 lat, jednak zdarzali się przedstawiciele tej rasy dożywali 400 lat, co daje im czas na osiągnięcia mistrzostwa w profesji, którą wybrali w życiu. Krasnolud to stworzenia bardzo mściwe, a ich zemsta mogła trwać kilka pokoleń. Posługują się wieloma językami, lecz posiadają także swą własną mowę: khzdul, co może znaczyć "krasnoludzki", nie wtajemniczają w niego nikogo oprócz przedstawicieli swej rasy, oraz posługują się nim bardzo rzadko w obecności innych stworzeń. Do ludzi są nastawieni neutralnie, ale do elfów ich uprzedzenie jest duże. Kiedyś te dwie rasy walczyły u swego boku, jednakże teraz darzą się wzajemną niechęcią. Rasa krasnoludów ni jest powszechnie lubianą rasą przez ich upór i zadziorność. Są jednak najlepszą rasą, gdyż wykorzystują w pełni swe największe atuty do walki: siłę i wytrzymałość.
Statystyki:
Siła: 5
Żywotność: 5
Zwinność: 2
Inteligencja: 0

Orkowie - są świetnymi wojownikami, z pewnością najbardziej wytrzymałymi ze wszystkich goblinoidów. Orki są okrutne i bezlitosne, rozkoszują się zabijaniem i niszczeniem. Nie mają konkretnego zajęcia. Mają dużą siłę i wykorzystują ją jedynie do przemocy. Uważają się za najlepszych, myślą, że tylko oni powinni rządzić. Ich myślenie prowadzi to wielu bardzo krwawych wojen. Orkowie są okrutni i bezlitośni, miażdżą swojego wroga, nie wiedzą co to pokój. Rasa ta jest okropnie zadziorna i po prostu kocha walczyć.
Statystyki:
Siła: 6
Żywotność: 6
Zwinność: 0
Inteligencja: 0

Wilkołaki - to ludzie, którzy zostali ugryzieni przez wilka chaosu. Są wtedy groźni dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakują je w morderczym szale. Są bardzo szybcy i zwinni. Z łatwością skaczą po miastowych dachach czy wysokich drzewach w dżungli. Jeśli opanują swój morderczy szał potrafią zmieniać się w wilkołaka bez ograniczeń z własną świadomością. Dodatkowo, istnieje umiejętność, która pozwala na pokrycie ich kłów morderczą trucizną, co pozwala na natychmiastowe wykończenie przeciwnika. Kolejnym plusem, to zmiana w wilkołaka dzięki czemu istnieje bonus do żywotności równy 2. Wilkołak to bardzo trudna w rozwoju rasa...
Statystyki:
Siła: 3
Żywotność: 3
Zwinność: 5
Inteligencja: 1

Cienie - zrodziły się w ciemnych głębinach świata Irathii. Teraz zamieszkują bagna, jaskinie i gęste lasy gdzie nie dochodzi światło słoneczne. Demony te atakują w nocy gdy nikt tego nie oczekuje, zjawiają się nagle i w ten sam sposób znikają ze swoją ofiarą. Mają dużą obronę przeciw broni białej i strzeleckiej gdyż przenika to przez nie. Jedynym sposobem na pozbawienie ich życia jest Magia.
Statystyki:
Siła: 0
Żywotność: 1
Zwinność: 5
Inteligencja: 6

Nocne Elfy - są potomkami Elfów powierzchniowych, lecz w dalekiej przeszłości zostały wygnane do Pod mroku przez swoją złą naturę. Żyjąc pod ziemią w tunelach ciemnego Pod mroku zostały przeklęte przez dobre Elfie bóstwa, za to, iż oddały się w ręce złej Bogini, Lolth, którą czczą, przez co ich skóra stała się czarna jak serca. Specyficzna społeczność, ich okrucieństwo i nienawiść do wszystkich słabości spowodowało, iż rasa ta stała się niezwykle potężna, gdyż słabe osobniki, które nie wykazały się zbyt wielkim sprytem, inteligencją, czy osobowością ginęły jako słabe i nie godne.
Statystyki:
Siła: 2
Żywotność: 3
Zwinność: 5
Inteligencja: 2


By Pisay, Buszman

/Squad V

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rbd-rebelde.pun.pl www.4zsh.pun.pl www.sherwood-dungeon.pun.pl www.topoff.pun.pl www.narutogiera.pun.pl