Fake Arena RPG

Fake Arena RPG


#1 2008-07-22 20:49:25

Buszman

Prince of BUsZ

Skąd: Sędziszów Młp.
Zarejestrowany: 2008-07-19
Posty: 11
Punktów :   

Klasy!

Oto wszystkie klasy jakie możesz wybrać!

Magowie - mają swój stereotyp, którego skrupulatnie się trzymają. Elfy najczęściej akceptują tą klasę, choć ludzie nie wydają się być tą profesją mniej zainteresowane, natomiast krasnoludy krzywo na nią patrzą. Magów nie obchodzą bronie czy zbroje. Nie uważają, iż siła czy wytrzymałość są najważniejsze - w sumie uważają je za zbędne. Siłą maga są jego czary. Na całym świecie magowie tworzą ścisłą elitę i zazwyczaj trzymają się razem. Są mądrzy i charyzmatyczni, inteligentni i roztropni - lecz są też szaleni i nierozważni czarodzieje, którzy wymyślają nowe dziwne zaklęcia. Magami zostają przeważnie osoby, które chcą poznać tajniki wiedzy i potęgi magicznej, aby mogli stać się najpotężniejszymi magami swych czasów.
Krasnoludy nie wybierają tej klasy chyba, że są to jakieś bękarty - tacy zostają najczęściej szalonymi wynalazcami. Jest to ulubiona klasa elfów, które są mądre i roztropne. Ludzcy magowie są inteligentni i utalentowani, lecz znajdują się też wśród nich dziwni ludzie, których nie powinno się dopuszczać do magii.
Statystyki:
Siła: 2
Żywotność: 3
Zwinność: 2
Inteligencja: 5

Wojownicy - jest to dość popularna klasa. W większości wojownikami zostają krasnoludy, choć elfy i ludzie tez nie rezygnują z tej klasy. Mają największe zdolności bojowe. Dla nich najważniejsza jest siłą i wytrzymałości, lecz bez szybkości i zręczności się nie obejdzie. Wojownicy stanowią największą część społeczeństwa całego świata. Podczas walki rycerz posługuje się bronią białą i odziewa się w mocne zbroje, choć są szermierze, którym zbroja tylko przeszkadza. Zostają złymi rzezimieszkami, silnymi ochroniarzami, wiernymi obrońcami, przebiegłymi złodziejami, lub po prostu neutralnymi poszukiwaczami przygód. Te klasę wybierają najczęściej osoby skore do bitki i wypróbowania swych umiejętności w posługiwaniu się bronią, lub z chęci zemsty na kimś, ale tez dla samoobrony.
Krasnoludy, które zostają wojownikami są najczęściej nieokrzesani i porywczy, ale i silni oraz bardzo niebezpieczni, posługują się ciężka bronią i zbroja. Elfi szermierze posługują się lekką bronią i zbroja, aby móc wykorzystać swą zwinność w walce. Ludzie natomiast akceptujący tę profesję stają się dobrymi zbrojnymi, jak i zarówno zwinnymi szermierzami.
Statystyki:
Siła: 5
Żywotność: 4
Zwinność: 2
Inteligencja: 1

Łowcy - Strażnicy lasu i przyjaciele zwierząt, mówi się o nich jako o mieczu natury. Łowcy kochają lasy i ich mieszkańców jak własna rodzinę i zrobią wszystko by je chronić. Rzadko zapuszczają się do miast, gdyż jak to sami mówią „Cuchną one na całe mile zepsuciem i zgnilizną cywilizacji”. Łowcy często podróżują w towarzystwie zwierząt zwanych przez nich „pupilami”, które są ich najlepszymi przyjaciółmi. Łowcami najczęściej zostają elfy, rzadziej ludzie. Nie było jeszcze przypadku, aby tę profesję wybrał jakiś krasnolud, lub inna istota. Uzbrojeni w łuk i krótki miecz podróżują po świecie, zatrzymując się w niektórych miejscach na dłużej.
Statystyki:
Siła: 2
Żywotność: 3
Zwinność: 5
Inteligencja: 2

Zabójcy - zajmują się cichym likwidowaniem niewygodnych osób. Ofiara ginie zwykła zastrzelona z ukrycia lub zasztyletowana w tłumie ludzi. Zabójcy mogą być zarówno bezlitosnymi mordercami jak i agentami instytucji, stojących na straży prawa i porządku. Cechą charakterystyczną dla tej klasy to zwinność i duża wytrzymałość. Najczęściej tę rasę wybierają wilkołaki gdyż są bardzo zwinne.
Statystyki:
Siła: 3
Żywotność: 3
Zwinność: 5
Inteligencja: 1

Barbarzyńcy - synowie wojny. Pochodzą z najbardziej odległych i dzikich krańców świata. Głodni sławy i bogactw. Ich domem jest pole bitwy, ich językiem dźwięk wydawany przez broń w momencie ataku. Są najbardziej nieokrzesaną grupą istot. Nienawidzą magii ani jakiejkolwiek pomocy ze strony magów. Uważają, że o ich chwale decydują oni sam, a nie jakieś nieznane moce. Unikając, przeto wszelkich form użycia magii, czy to czarów, czy broni magicznej. Jednak owa niechęć sprawia, iż są bardziej odporni na działania uroków niż inne kasty istot, co daje im przewagę podczas walki z magami. Owe mocne uprzedzenia do magów wywołały już wiele potężnych bitew między nimi. Na ślady tych walk, można natknąć się podróżując po bezdrożach świata. Najwięcej barbarzyńców jest wśród ludzi i krasnoludów, a najmniej między niziołkami. Ich główną domeną jest walka, dla nich oręż zastępuj słowa.
Statystyki:
Siła: 6
Żywotność: 5
Zwinność: 1
Inteligencja: 0


By Buszman, Pisay

/Squad V

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sherwood-dungeon.pun.pl www.mrocznewieki.pun.pl www.narutogiera.pun.pl www.rbd-rebelde.pun.pl www.4zsh.pun.pl